12 d’abr. 2008

Estovalles amb pebrots i tomaquets


9 comentaris:

Shakadal ha dit...

See Please Here

Baba ha dit...

Hola guapíssima.
Necessito que passis per el meu blog a recollir un premi que vull compartir amb tu...
M'ha fet molta il.lusió rebre'l, i a l'hora de transmetre'l, he pensat en tu ràpidament...
A la fi, ets la persona que m'ha vist fer les fotos,en el mateix moment de disparar..., apart dels molts mèrits que té el teu blog, com a exponent d'un treball creatiu !!!!

Un petó fortissim.

Anna ha dit...

mmmm...quants àpats d'estiu han estat i seran presidits per aquestes estoballes!

Xulísimes!

Anna ha dit...

guapi, tems uns seguidora, la Glòria del blog el cafe de nit, que em va preguntar si posaries fotos del viatge a Samarcanda...a veure si t'animes! Ja li vaig dir que la baba en té de molt guapes.

petonets!

Baba ha dit...

Hola compi.
Tinc un altre premi per a tu... el de l'amistat.
Està al blog "captant detalls".
Qui el pot mereixer més?

Un petó enorme.

fashion jewelry ha dit...

lol,so nice

云南信息港游戏 ha dit...

Good article, good things, good feelings, good BLOG!

technology ha dit...

Although there are differences in content, but I still want you to establish Links, I do not
fashion jewelry

Farming Net ha dit...

Very rich and interesting articles, good BLOG!
fishing net