1 de nov. 2009

Els peixos d'Australia

Un cop finalitzats els encàrrecs que tenia de fa temps m'hi posat, amb moltes ganes, de fer aquests 2 peixos amb robes de diferents colors, llisos, estampats, quadrets, topets, etc. etc., hi com podeu veure han quedat molt bonics, divertits i originals. El meus fills, en Jordi i l'Anna, es varen casar el passat mes de juny i van anar de viatge de nuvis a Austràlia i allà van trobar una botiga de patchwork perduda en un poblet de mala mort i que com que saben la meva super afició em varen portar aquest kit amb els patrons, una pila de robes i un altre kit per fer koales que farè mes endavant.

2 comentaris:

Fil de vint ha dit...

Quins peixets més divertits, m'encanten les robes que has utilitzat.
Em podries passar el patrò?
Mireia.

Anna ha dit...

són absolutament genials!!!